مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-04اقتصادي

فارس من| گره کور مسکن در قیروکارزین


طرحی به عنوان ساخت مسکن مهر برای قشر کم درآمد ارائه و اجرایی شد اما با گذشت چندین سال همچنان برخی از افراد منتظر تحویل این واحدها یا رفع مشکلات موجود و بهسازی محیط پیرامونشان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قیروکارزین، در روزگاران نه چندان دور، خرید یک دستگاه آپارتمان با قدری پس انداز و برنامه ریزی امکان پذیر بود، حتی برخی افراد از اجاره نشینی لذت برده و از آن تحت عنوان خوش نشینی یاد می کردند.

به مرور زمان و افزایش حجم تورم، قدرت خرید مردم کاهش یافت و با توجه به حقوق دریافتی، حتی نمی توانند برای هزینه کرد یک هفته خود برنامه ریزی کنند؛ چه برسد به رؤیای شیرین صاحب خانه شدن! در دوره رییس جمهور پیشین ایران، طرحی به عنوان ساخت مسکن مهر برای قشر کم درآمد ارائه و اجرایی شد.

در ابتدای این طرح مقرر بود که قشر ضعیف جامعه با پیش پرداخت مبالغی اندک، صاحب خانه شده و با دریافت دفترچه اقساط، مابقی هزینه را بپردازند؛ از کم و کیف کار که بگذریم، متأسفانه با افزایش قیمت مصالح ساختمانی و تورم روز افزون، پیش پرداخت این واحدهای مسکونی نیز سر به فلک کشید.

برخی افراد که توان پرداخت این مبالغ در مدت کوتاه را نداشتند، انصراف داده و برخی هنوز سهم آورده خود را کامل نکرده اند، حال باید پرسید که مگر نه اینکه این واحدهای مسکونی برای افراد کم درآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| گره کور مسکن در قیروکارزین

فارس من| گره کور مسکن در قیروکارزین